۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

بیانیه و فراخوان دانشجویان سبزدانشگاه تگزاس اِی اَند اِم برای راهپیمایی یک اسفند: "مرده نپندارید کسانی که در راه خدا کشته می شوند، بلکه زنده اند و نزد خدای خود روزی می برند."

«مرده نپندارید کسانی که در راه خدا کشته می شوند، بلکه زنده اند و نزد خدای خود روزی می برند. »

فریادهای آزادی خواهی ملت بزرگ ایران در 25 بهمن سال 1389 در عین سرکوب گسترده توسط حکومت، جهانی را حیرت زده کرد و خیابان های ایران را به لرزه در آورد. بار دیگر شهامت و شجاعت مردم ایران، خواب پریشان نظام سرکوب و وحشت را پریشان تر از همیشه کرد. امروز نهایت درماندگی و واهمه حاکمیت سرکوب از این همه یکپارچگی و یک صدایی مردم، به سادگی در تک تک گفتارها، رفتارها و تهدیدهای کودکانه ای همچون قطع تلفن و اینترنت رهبران و همراهان مردم مشهود و ملموس می باشد. اما آنها فراموش کرده اند که دیکتاتورها نه از ناتوانی سرکوب که از جهل، ندانستن و فاصله از خرد، مهر "باطل شد" را بر پرونده سیاه و ننگین عمر خود میزنند.

مردم ایران نشان دادند که اقتدار پوشالی و موقت حاکمیت، نه تنها از حضور زنده مردم و از فریادهایشان در خیابان، بلکه حتی از جسم بی جان شهدای راه آزادی و پیام ماندگارشان نیز، واهمه دارند. تلاشهای مذبوحانه و شکست خورده حکومت، در مصادره خون و پیام جانباختگان راه آزادی، نهایت درماندگی و استیصال آنها را به تصویر کشید.

امروز ملت ایران به خود و به دنیا ثابت کرده است که به حق، شایسته چنین حکومت مستبدی نبوده و نیست. بی تردید، مهم ترین پیام 25 بهمن این بود که هیچ گونه تهدید و ارعابی برای مقابله با سیل خروشان مطالبات به حق و مشروع مردمی که مقاومت بر خواسته ها را به عنوان استراتژی خود برگزیده اند، کارساز نخواهد بود. امروز حاکمیت دیکتاتوری، بهتر از همه، این مهم را می داند که محصور کردن رهبران جنبش، و هر نوع سرکوب، تنها باعث خواهد شد تا مردم، هر چه راسخ تر و محکم تر پیش به سوی آزادی گام بردارند.

ما دانشجویان سبز دانشگاه تگزاس اِی اَند اِم، نیز از حرکت آزادی خواهی مردم ایران و به ویژه دانشجویان داخل کشور، حمایت نموده و همه توان خود را به کار می بریم تا انعکاس صدای آنها در خارج از کشور باشیم. بدین وسیله، ضمن محکوم کردن رفتار وحشیانه حکومت در سرکوب راهپیمایی آرام مردم آزادی خواه ایران در 25 بهمن، حمایت خود را از تجمع یک اسفند که برای بزرگداشت جانباختگان روز 25 بهمن برگزار می شود، اعلام می داریم. همچنین به حاکمیت نیز نسبت به ادامه حصر و بازداشت رهبران و همراهان و فعالان جنبش سبز هشدار داده و اعلام می کنیم که چنین رفتارهایی تنها باعث مستحکم تر شدن اراده مردم در جهت تغییر سرنوشت خویش خواهد شد که به نوبه خود، تغییر بزرگی در سرنوشت شما نیز خواهد بود.

باور داریم که صبح نزدیک است...

دوستان و همراهان شما،
دانشجویان سبز دانشگاه تگزاس اِی اَند اِم
(Texas A&M University: Green Aggies)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر