۱۳۸۹ بهمن ۲۱, پنجشنبه

بیانیه و فراخوان دانشجویان سبزدانشگاه تگزاس اِی اَند اِم برای راهپیمایی 25 بهمن: خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد، مگر آنکه خود بخواهند


سی و دو سال پیش در چنین روزهایی پدران و مادرانمان به پا خواسته و پرچم آزادی خواهی را برافراشتند و با خون خود لکه های ننگین استبداد و دیکتاتوری را رنگین کردند. امروزبار دیگر تاریخ، در حال تکرار است. افسوس که دین فروشان دنیا پرست، گوشه چشمی به تاریخ نداشتند و امروز هم همان خواسته ها را از یک ملت دریغ می کنند؛ ملتی که هرگز تسلیم زر و زور و تزویر هیچ دیکتاتوری نشده و نخواهند شد.

عبای  تنگ و پوسیده دیکتاتوری دینی، که به زور وحشت و سرکوب، بر قامت بلند اراده ملت ایران، پوشانده شد، امروز تار و پودش به دستان پر اراده همین ملت، یک به یک، در حال از هم گسستن است. ما دانشجویان سبز دانشگاه تگزاس اِی اَند اِم نیز برآنیم تا بخشی از فرایند گسستن این جامه پرخون باشیم و در مقایسه با آن همه جسارت و شهامت عزیزان هموطنمان، گامی هر چند کوچک برداشته و همگام با جامعه دانشجویی داخل و خارج کشور و همراه با تمام رهروان راه آزادی، به ندای مرگ بر دیکتاتور همه آزادی خواهان لبیک گفته و همراه با شما در روز 25 بهمن، روز سرنوشت ایران، تجمعی را برگزار نماییم. می آییم تا فریاد تظلم خواهی و ظلم ستیزی خود و شما را به گوش همه ظالمان و مستبدان رسانده و هم دلی وهمراهی خود با همه برادران و خواهران خود در جای، جای این کره خاکی که برای رهایی از زنجیرهای استبداد و دروغ به پا خاسته اند، را نشان دهیم. یک بار دیگر به پا خیزیم، مشت ها را گره و عزم ها را جزم کنیم و تا فرو نشاندن کاخ پوشالی و رو به زوال دیکتاتوری آرام نگیریم.

بدینوسیله از همه هم میهنان عزیز، بطور ویژه دوستان دانشجوی داخل کشورمان، دعوت می کنیم، همگام با همه ایرانیان سراسر کشور در تجمع بزرگ 25 بهمن شرکت نمایند و بدینوسیله حمایت خود را از تمام آنهایی که فریاد آزادی سر می دهند، اعلام می نماییم. ما نیز همگام با شما، تلاش خواهیم کرد که صدای شما در خارج از کشور باشیم و نهایت تلاش خود را در جهت استفاده از تمام ظرفیت های موجود در خارج از ایران، در جهت اطلاع رسانی و حمایت از خواسته های شما به عمل خواهیم آورد.

دوستان و همراهان شما،
دانشجویان سبزدانشگاه تگزاس اِی اَند اِم
Green Aggies

ویدئوی متن پیاده شده این فراخوان را در زیر مشاهده می کنید.




دانشجویان  دانشگاه Texas A&M، تجمع خود را روز دوشنبه ساعت 12:30 ظهر، مقابل دانشکده شیمی، برگزار خواهند کرد. اطلاعات بیشتر را در این لینک ببینید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر