۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

مراسم 25 بهمن در دانشگاه تگزاس اِی اَند اِم


دانشجویان سبز دانشگاه تگزاس اِی اَند اِم، همگام با مردم سراسر ایران و در جهت حمایت از خواسته های به حق آنان، در 25 بهمن، به عنوان حمایت از جنبش های ضد دیکتاتوری خاورمیانه، در یک تجمع سکوت شرکت خواهند کرد.

مکان: مقابل دانشکده شیمی (Chemistry Fountain)

تاریخ: دو شنبه - 25 بهمن 1389، 14 فوریه 2011

زمان: ساعت 12:30 ظهر تا 13:30 ظهر

مدت زمان کل مراسم: یک ساعت

برنامه مراسم: تجمع سکوت به همراه ارائه پوسترها و تصاویر مرتبط  و پلاکاردها

اطلاع رسانی: دوستان ظرفیت اطلاع رسانی ما در فیس بوک و از طریق ایمیل بسیار محدود است. لطفاً در اطلاع رسانی این مراسم از یکی از روش های زیر به ما کمک کنید.

  • 1) دعوت از دوستان فیس بوکی خود به attend کردن در صفحه ایجاد شده در فیس بوک به این آدرس (کلیک کنید)
  • 2) ارسال لینک (یا کپی و پیست) همین صفحه به دوستان از طریق ایمیل و یا اطلاع رسانی در فیس بوک و یا توییترتان
    در ادامه جهت اطلاع آنهایی که احیاناً با محل برگزاری مراسم آشنا نیستند، تصاویری از این محل قرار داده شده است.


    برنامه:
    تجمع برگزار شده یک تجمع سکوت می باشد. دوستان دانشجوی عزیز، حدالامکان با پوشش سبز و با در دست داشتن دست نوشته و شعار و پوستر های مرتبط با مراسم و بطور ویژه در حمایت از دانشجویان داخل ایران، نسبت به حضور گسترده، اقدام نمایند. با توجه به شروع ترم جدید و درک محدودیت های زمانی دانشجویان، بعضی از شعارهای مشترک در انتهای این پست آپلود شده اند. دوستان عزیز می توانند نسبت به پرینت و به همراه داشتن بعضی از این نوشته ها اقدام نمایند.

    لینک های مفید برای دانلود و موارد مورد نیاز و نکات مهم:
    • لینک بعضی از شعارها: این شعارها مربوط به مراسم قبلی 22 خرداد هستند و ممکن است بعضی از آنها، با مراسم حال حاضر همخوانی نداشته باشند. فایل به سه فرمت docx، pdf و زیپ شده در گوگل داک آپلود شده است.
    • خلاقیت فردی: از دوستانی عزیز تقاضا داریم، به همراه شعارهای پرینت شده، در صورت امکان شعارهای دست نوشته و آثار خلاقانه در زمینه های مختلف (هنر سبز) را نیز به همراه داشته باشند.
    • پارچه و بادکنک سبز: یک پارچه سبز نسبتاً طولانی از مراسم قبلی موجود است. دوستان عزیز می توانند در صورت نیاز، پارچه سبز را با هزینه بسیار پایین از والمارت کالج استیشن تهیه نمایند. تهیه تعدادی بادکنک سبز نیز برای مراسم مفید خواهد بود.
    • شعارهای متناسب با مراسم: اگر دوستان شعاری را جهت چاپ و نمایش در این این روز مناسب می بینند، لطفاً در دیوار فیس بوک مراسم (در این لینک) نوشته یا به ما ایمیل بزنید.
    • پیشنهادات: پیشنهادات و نظرات خود را در فیس بوک یا با ایمیل به ما اطلاع دهید.
    • تبدیل تصویر پروفایل: در صورت تمایل تصویر پروفایل خود را نیز به تصویر مناسب با این روز، تبدیل کنید. این وبسایت (کلیک کنید) شاید تصاویر مناسبی را برای استفاده داشته باشد.
    • آخرین درخواست: ما به کمک شما در اطلاع رسانی این مراسم نیاز داریم. خیلی از دوستان هنوز از برگزاری این مراسم اطلاعی ندارند. لطفاً از هر طریق ممکن (ایمیل، انتشار در فیس بوک، دعوت دوستان در فیس بوک و حتی اطلاع رسانی از طریق تلفن) به دیگر دوستان اطلاع دهید. همین الان تلفن را بردارید و دوستان خود را برای این مراسم دعوت نمایید.
    برگزاری این تجمع کمترین کاری است که ما می توانیم در حمایت از خواسته های مدنی مردم سراسر ایران،  انجام دهیم که با حضور شما عزیزان مطمئناً مراسمی با شکوه خواهد بود. با ما همراه باشید.


    سبز باشید
    دانشجویان سبز دانشگاه Texas A&M


    با کلیک بر روی تصاویر زیر، حالت بزرگ شده آنها قابل نمایش است.


    هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر