۱۳۸۹ اسفند ۷, شنبه

بیانیه و فراخوان دانشجویان سبزدانشگاه تگزاس اِی اَند اِم برای سه شنبه های حمایت


حضور پر شور و حماسی مردم سبز ایران در روزهای 25 بهمن و یک اسفند، بار دیگر به استبداد دینی ثابت کرد که جنبش آزادی خواهی مردم ایران، هم چنان زنده و استوار، به حرکت خود ادامه داده و تا به ثمر نشاندن همه آرمانهایش، با وجود همه دروغ ها، تهمت ها و تهدید ها، خواهد ایستاد.

پایه های حکومت استبداد و دیکتاتوری دینی، امروز سست تر و ضعیف تر از هر روز دیگر است. محصور کردن رهبران جنبش و تحت فشار قرار دادن آنها و خانواده هایشان، به وضوح، شاهدی است بر ترس و واهمه اقتدارگرایانی که همه اقتدارشان را وامدار سرکوب و ارعاب هستند. آنها، آنقدر در توهم قدرت غرق شده اند که نفهمیدند بالاتر بردن دیوار آهنی میان رهبران و مردم، نه تنها فاصله بین آنها را کم نخواهد کرد؛ بلکه نتیجه قطعی آن بالا رفتن کف خواسته ها و تقویت اراده تغییر به موازات همان دیوار آهنی خواهد بود.

تجربه تاریخی ملت ما و همه ملت های آزادی خواه ثابت کرده است که توسل به سیاست های نخ نمایی چون محصور کردن رهبران واقعی مردم، دستگیری های گسترده و شکنجه و تهدید و ارعاب، ایجاد توهم وجود دشمنان فرضی داخلی و خارجی و منسوب کردن حرکت آگاهانه مردمی به عوامل بیگانه و معاند، هیچ کمکی به بقای دیکتاتوری نخواهد کرد. افسوس که ترس از دست رفتن قدرت در حال زوال، آنچنان کورشان کرده که چاره ای ندارند جز اینکه با صدایی لرزان و نامطمئن و با استفاده از تریبون های بی اعتباری چون صدا و سیما، هم چنان بر طبل توخالی اقتدارشان بکوبند و همانگونه که همراه در حصر جنبش گفت: "فراعنه معمولا زمانی صدای ملت را می شنوند که بسیار دیر شده است."

وظیفه تک تک ماست که در مقابل این همه جنایت و دروغ و خیانت علیه مردم و کشورمان، سکوت نکنیم. بدین وسیله از همه روشنفکران، متفکران، دانشگاهیان، نخبگان و روحانیون، می خواهیم که در راستای ادای وظیفه ملی و دینی، با شکستن سکوت خود و محکوم کردن اقدامات اخیر حاکمیت در حصر خانگی همراهان جنبش سبز، با ملت ایران همصدا شوند. ما دانشجویان سبز دانشگاه تگزاس اِی اَند اِم نیز در جهت حمایت از خواسته های به حق و مشروع مردم داخل کشور و بطور ویژه دوستان دانشجوی داخل و در اعتراض به سرکوب گسترده تجمعات مسالمت آمیز قبلی مردم ایران و نیز حصر غیر قانونی همراهان جنبش سبز، همگام با همه هموطنان سراسر جهان، در سه شنبه های آخر سال، تجمعات اعتراضی خود را برگزار کرده و از تمام ظرفیت موجود در خارج از کشور، جهت اطلاع رسانی و حمایت از حرکت داخل کشور استفاده خواهیم کرد.

دوستان و همراهان شما،
دانشجویان سبز دانشگاه تگزاس اِی اَند اِم
شهر دانشگاهی College Station
Green Aggies - Texas A&M University

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر