۱۳۸۹ خرداد ۲۳, یکشنبه

راهنمای هماهنگی با دانشگاه جهت برگزاری مراسم در محوطه دانشگاه

یکی از دلایلی که باعث وجود نا هماهنگی در برگزاری مراسم مختلف در دانشگاه در حمایت از جنبش سبز شده بود، عدم مشخص بودن مسیر اداری انجام این کار بوده است. متاسفانه مسیر اداری مراسم قبلی مستند سازی نشده و بنابراین امسال همان کارها با همان پیچیدگی ها دوباره کاری شد و حتی مسیرهای فرعی و اشتباهی نیز پیشنهاد شد که در نهایت به تاخیر در هماهنگی کارها انجامید.

یکی از اهداف بلاگ دانشجویان سبز دانشگاه Texas A&M، مستند سازی مراحل فعالیت های گروه و انتقال تجربیات به دست آمده در طی فعالیت به دیگر دوستان دانشجو از طریق همین بلاگ است. در ادامه مسیر هماهنگی با دانشگاه را بیان می کنیم. با در نظر گرفتن دستورالعمل معرفی شده در این پست، برنامه ریزی برای اجرای مراسم در دانشگاه می تواند توسط یک نفر و در مدت کل یک ساعت انجام پذیرد!

نکات مهم و دستورالعمل:

  • برنامه ریزی و تحویل مدارک به دانشگاه، برای هر مراسمی باید حداقل یک هفته زودتر از تاریخ برگزاری آن انجام گرفته باشد.
  • اداره فعالیت های دانشجویی (یا همان Student Activities) مسئول چنین مراسمی در دانشگاه است. این اداره در طبقه همکف ساختمان Koldus قرار دارد. ساختمان Koldus روبروی Rudder Tower می باشد. بعد از ورود به ساختمان Koldus در طبقه همکف دست راست، انتهای سالن ادره فعالیت های دانشجویی قرار دارد.
  • یک فرم سه صفحه ای جهت هماهنگی با دانشگاه باید پر شود. این فرمها را در انتهای همین پست می بینید. با کلیک کردن بر روی هر فرم حالت بزرگ شده آن قابل نمایش است. تاکید می شود که حتماً همین فرمها پر شوند. فرمهای دیگری جهت هماهنگی با دانشگاه وجود دارند که به مسیر اداری طولانی تر و پر دردسر می رسند.
  • صفحه اول فرمها بطور کامل و صفحه دوم تا نصف صفحه توسط درخواست کننده پر می شود. نصف دوم صفحه دوم توسط مسئول مربوط به فضایی از دانشگاه که قرار است مراسم در آنجا برگزار شود، پر می شود. مسئول مربوط به Chemistry Fountain (همان محل برگزاری مراسم 22 خرداد 89) در همان محل اداره فعالیت های دانشجویی می باشند. مسولین دیگر فضاها نیز به احتمال زیاد در همان محل تحویل فرم باید باشند. همین که این فرمها پر شدند و مسئول محل برگزاری مراسم نیز محل مروبط به خود را پر کرده و امضا نمود فرمها را به طبقه دوم Rudder Tower (همان روبروی ساختمان اداره فعالیت های دانشجویی) تحویل می دهید و همین.
برای پرینت هر تصویر، روی آن کلیک کرده و سپس پرینت کنید.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر