۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه

نکات مربوط به تجمع روز جمعه در دانشگاه


مطابق هماهنگی های لازم انجام گرفته با دانشگاه در خصوص تجمع روز جمعه، توجه دوستان دانشجو را به چندین نکته جلب می کنیم.

1) مطابق درخواست صورت گرفته، این تجمع به صورت سکوت برگزار خواهد شد. بنابراین خواهشمندیم حدالامکان نسبت به حفظ سکوت مراسم ملاحظات لازم را مبذول فرمایید.

2) تجمع باید به گونه ای باشد که مانع از هر گونه انسداد مسیر عابرین و یا درهای ورودی هر یک از ساختمانهای دانشگاه باشد.

3) به دلیل وجود احتمال بسیار کم بارندگی در ساعاتی از فردا، تقاضا می شود دوستان این نکته را در نظر گرفته و حد الامکان با چتر و یا هر نوع پوشش مناسب برای باران حضور به هم رسانند.

4) فردا هزمان با سراسر دنیا، همه حدالامکان با پوشش سبز در مراسم حاضر خواهیم شد.

5) پوسترها، پلاکاردها و نماد های سبز محور اصلی این مراسم هستند. لطفاٌ دوستان عزیز شرکت کننده نسبت به تهیه این نمادها و نوشته ها اقدام نموده و به هنگام مراسم به همراه داشته باشند. قرار است گروهی از دوستان پارچه ای سبز نسبتاً بزرگ برای این مراسم تهیه کنند که بخشی از نوشته ها و پوستر ها علاوه بر نمایش دست دوستان، می توانند بر روی این پارچه نیز نصب شوند. بادکنک های سبز و سفید نیز توسط تعدادی از دوستان برای این مراسم پیشنهاد شده است. در کل هر نوع ایده و خلاقیتی، به برگزاری پرشورتر این مراسم کمک خواهد کرد.

6) دوستان عزیز در صورت نیاز به تهیه پارچه سبز، می توانند با هزینه ای مناسب آن را از College Station Wallmart نیز تهیه کنند.

7) تقاضا می شود در نوشته ها و پوستر ها حدالامکان از شعارهای معتدل و عاری از توهین بر علیه فرد یا گروه خاصی استفاده شود.

8) یکی از اهداف این مراسم رساندن پیام وحدت و حمایت از مردم داخل و بطور ویژه دانشجویان و اساتید داخل می باشد. در نوشته و پوستر ها تلاش می کنیم تا این جنبه از مراسم را به بیشترین نحو نشان دهیم.

9) احتمال زیاد وجود دارد که خبرنگاران روزنامه دانشگاه Battalion و حتی شبکه محلی College Station در محل مراسم حاضر شوند. اگر چند نفر از دوستان خود را جهت انجام مصاحبه و بیان اهداف این تجمع از قبل آماده کرده باشند، با انجام یک مصاحبه خوب، یکی دیگر از اهداف این تجمع، یعنی پوشش خبری مناسب آن به ثمر می رسد.

10) در پایان مراسم از دانشجویان عزیز تقاضا می شود تمام نوشته ها و پلاکارد ها و نمادهای سبز خود را به همراه خود برده و از ریختن آن کف زمین دانشگاه خودداری شود. مطابق تقاضای داده شده به دانشگاه، این تجمع هیچ گونه خسارت، مادی و معنوی برای دانشگاه نداشته و دانشجویان شرکت کننده نسبت به حفاظت از اموال دانشگاه و حفظ نظافت محوطه نهایت همکاری را خواهند داشت.

11) دانشجویانی که در انجام امور اداری دانشگاه، جهت اخذ مجوز همکاری داشتند، در محل تجمع جهت هرگونه مراجعه دانشجویان حاضر خواهند بود.

در پایان از همه دانشجویان شرکت کننده و نیز همت گروهی عزیزانی که به هر نحوی در هماهنگی و برگزاری این مراسم همکاری به عمل آورده و می آورند، تشکر می نماییم.

با تشکر،
بلاگ دانشجویان سبز دانشگاه Texas A&M

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر